Bacon & cars

2011.02.21. 03:43

Egyszeruen keptelen vagyok megerteni, hogyan lehet az, hogy barmikor kilepek az utcara, bacon szag van... Ha hozzavesszuk azt is, hogy nem bacon gyar mellett lakom, mar-mar ijeszto.

Egyebkent voltam a Chicago Motor Shown a mai napon. Jo sok szepet lattam, ultem Panameraban, szemugyre vettem a vadonat uj Saab 94x-et.
Meg kell mondanom, csalodas volt a Porsche, alig volt gomb benne. Sivarnak hatott, pedig oriasi almom volt Panameraban ulni. De ugy latszik ez az almok sorsa.
Rajottem olyan autot akarok ami tele van gombokkal. Hogy egy klasszikust idezzek: `Olyan kocsit akarok, amiben kulon gomb van arra hogy mikor menjen lefele es mikor felfele az ablaktorol! P.L.`

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chicago.blog.hu/api/trackback/id/tr712676059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása