jan 10-ig minden

2011.01.11. 01:50

A mindenit, gyorsan telnek a napok. Seperc es otthon vagyok. :) Jo regen irtam, most jan. 10ig mindent leirok.

Jan 5-6 azzal telt hogy teszteket irtam a belvarosi campuson, es eligazitaasokon vettem reszt. Izgalmasnak nem, hasznosnak mar inkabb mondhato.
5-en a nyelviskola tesztjet csinaltuk, ami lenyegeben egy nagy fogalmazas volt, ez jol sikerult, ahogy irtam, advanced olvasas es beszed csoportba, valamint higher intermediate iras es nyelvtan csoportba kerultem.
6-an TOFEL teszt, aminek mostanra az eredmenye is megvan: 560 pont, en 450es celt tuztem ki magamnak, hogy ez alatt nem elfogadhato, de ez megdobbentoen sokkal jobb ennel. Egyebkent a teszt utan kezdtem rosszabbul erezni magam, meg elmentem az egyik kozeli muzeumba de inkabb hazamentem mert annyira szarul lettem.

7-en penteken megint bementem a belvarosba, a "Loop"ba (loop, mert a meto ami ugye itt nem metro, hanem "L" az "eleveted"-bol egy karikat/hurkot csinal) ismet bemutattam minden iratomat, megneztek az eddigre sikeresen megszerzett tamogatolevelemet, es ismet regisztraltam. Viszont most mar megkaptam a beosztasomat is, mikor melyik terem, ilyesmi. Kb delre vegezte, de itt mar tenyleg nagyon szarul voltam. Hazahuztam magam, es bedoltem az agyamba. Szerencsere talatam egy nagyon puha paplant, ez nemikepp enyhitette egyebkent betegsegem miatt meglevo rosszkedvemet. Koran lefekudem, kb 8kor, es reggel 9ig aludtam.

8-9 emlitesre melto esemeny nelkul telt el, nagyon ramaty allapotban fetrengtem a szobamban es neha lementem teat csinalni. Sajnos csak fekete tea volt, aminek az lett az eredmenye, hogy teljesen felborult megint az alvasrendszerem, 9rol 10re virrado ejjel hajnal 4kor meg tagra nyilt szemekkel bamultam a plafonon logo ventilatort, es probaltam nem arra gondolni, hogy olyan az arnyeka, mint egy 5 labu poknak :)

10-dike legjelentosebb esemenye, hogy vegre talaltam kamilla teat, es vettem valami bio mezet, ami persze kozelebe nem er a legocskabb magyar gyartmanynak, de legalabb nem erzodik rajta a bele ontott cukor. Ezen kivul irtam meg ket elhelyezo tesztet, jok lettek szerintem!

Ma vacsira valami isteni mennyei marhaszelet lesz de inkabb le sem megyek, ugysem erzem az izeket, kar belem. Persze a mai napon vettem eszre a fankos boltot, es vettem kettot. Sajnos csak elkepzelni tudom milyen lehetett az izuk.

Jelentem azoknak, akik aggodtak, hogy majd itt jol meghizom, legalabb 5 kilot fogytam, ugyanis a farmeremen az ovet egy lyukkal beljebb tudom gombolni...

Es akik voltak olyan jok es elolvastak eddig, azoknak egy kis jatek. Az alabb megtekintheto, egyebkent jellegzetes chicagoi stilusu voros klinkerteglas (a nagy chicagoi tuzvesz utan csak kobol lehetett hazat epiteni, gondolom ezt a fajta teglat volt a legolcsobb eloallitani nagy mennyisegben, igy alakult ki ez a varoskepet meghatarozo stiluselem, a voros klinkerteglas hazsorok(egyebkent a kornyeken setalva kicsit olyan erzese van az embernek, mintha valami keverek angol-holland  -klinkertegla+nagy ablakok kombo- varoskaban lenne) bocs a kiteroert, szoval), sarkon allo hazat nemreg lattam meg. 2010 december elejen cserelt gazdat. A feladat, meg kell tippelni a vetelarat. Aki a legkozelebbit tippeli, annak viszek valami speci amcsi edesseget!
Ime a fotok:

Szerző: GondiFeri

5 komment

Címkék: jan 10ig

A bejegyzés trackback címe:

https://chicago.blog.hu/api/trackback/id/tr602575722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankí 2011.01.11. 23:13:55

Szia Ferikém!
Látom jól vagy nem unatkozol:)
A tippem 5,5 millio
És ha nyerek jelly beans-t kérek:)))))
Millió puszi

Amőbandita 2011.01.11. 23:13:56

Ferikém, szerintem a ház 2-2,5M USD körül lehet. Mikor lesz eredményhirdetés? Tűzz ki vmi időpontot, mert érdekel a valós ár.

És grat a TOEFL-hez!

kispiskota 2011.01.11. 23:13:56

de jóó, van jááátééék! :D

szerintem kb. 699730 USD
de segítene vmi paraméter, pl: neighborhood, number of bedrooms, etc.
különben te honnan tudod az árát? kiírták,hogy mennyiért kelt el?

ibafaipap 2011.01.11. 23:13:56

Bickósok is kerültek a teambe. Valakinek tartania kell a 200 kilót... A teteje már baba, akár egy amcsi társadalmi piramis, khm. A ház ára legyen 1,5 milla.

Amőbandita 2011.01.11. 23:13:56

Már írtam egy tippet, de nem jelent meg... Szóval szerintem 2-2,5M USD körül lehet a ház ára. Mikor lesz eredményhirdetés? Izgatottan várom a valós árat :D És grat a TOEFL eredményhez!
süti beállítások módosítása